Ayuntamiento de Oviedo

Volver

UN CAMPU POL FÚTBOL POPULAR, CON CONCIENCIA SOCIAL

Usuario eliminado  •  02/05/2018  •  Toda la ciudad

Código propuesta: 604

Ubicación: DISTRITO URBANO 1

Organización: Rosal F.C.

Un campo pal fútbol popular, con conciencia social y compromisu comunitariu. 

El Rosal F.C., de 1929, lleva 89 años ensin un campu propiu. Nos dos últimos años el club salvose de la desaparición y apostó por un modelu deportivu y social alternativu, popular, comprometiu y radicalmente democráticu y solidariu. Fruto d´ello creció en socios y ascendió a 1ª autonómica. El Rosal F.C. coordinase a nivel internacional con equipos del llamau "movimiento pol fútbol popular, contra´l fútbol modernu".

El Rosal F.C. ye un equipu popular radicau nel centro de la ciudá, con vinculación histórica col seminariu y los barrios de S.Lázaro/Otero, que ´amás sufren una falta acuciante d´equipamientos deportivos. 

Objetivos: Dotar a la ciudá de más estadios de fútbol pa qu´equipos históricos puedan desendolcar la su actividá y sigan medrando les opciones y propuestes que trabayen el fútbol popular, femenín, masculín, y la escuela deportiva. 

Beneficiaría a: un equipo históricu que fai un apueste pol deporte con intervención social, comunitaria y sanu, favoreciendo la participación y democracia interna. Amás permitiría que´l proyectu llegase a contar con una escuela de fútbol, un equipu femenín y un espaciu nel que desendolcar actividaes sociales, formativas y culturales. 

(Distrito Urbano 1)

Propuesta presentada presencialmente por I.G.C. en nombre de Rosal F.C. el 30/04/18 en la Oficina de Participación Ciudadana

 

 

Informe de coste

Conforme al informe de evaluación del área municipal de deportes: " el criterio actual es mantener la gestión directa por parte del Ayuntamiento de Oviedo, por lo que llevar a término esta propuesta no significaría la cesión a una entidad determinada, si no contar con otro campo de fútbol municipal que pudiera atender las necesidades globales del municipio y dentro de ellas la del Rosal C.F. medida esta que sí se considera muy conveniente, ya sea en este espacio o en otro cualquiera del municipio de Oviedo." La ubicación queda por tanto sujeta a la disponibilidad de terrenos municipales.

No hay hitos definidos

Necesitas iniciar sesión o registrarte para comentar.
  • Mino89
    Mino89  • 05/05/2018 18:17:50

    Recuperar el campu'l Seminariu sedría lo más afayaízu. Nun ye más qu'instalar la yerba artificial coles midides oportunes, vestuarios nuevos ya iluminación artificial. Los terrenos tán. Y amás, podría beneficiase d'ello tamién el Peñavera, que tien categoríes inferiores. Sedría un campu hestóricu pa un equipu hestóricu de la ciudá. Ye una pena qu'anguaño tea ensin usu.